La regidoria de Cultura i la direcció del centre presenten la nova imatge elaborada per al nou curs amb la intenció de seguir creixent fora de la ciutat de Borriana

El regidor de Cultura de l'Ajuntament de Borriana, Vicent Granel, ha presentat al costat del director del CMA Martí de Viciana, Pepe Azpitarte, la nova imatge que el centre ha volgut encarregar de cara al nou curs i que pretén ser “un impuls més dins del creixement continuat que el Martí de Viciana ha viscut des de la seva creació, i que pretenem que seguixca atraient cada vegada a més usuaris no només de Borriana, sinó de les poblacions veïnes que cada vegada ho conceben més com un gran referent en l'ensenyament artístic”. Així ho ha resumit el màxim responsable cultural a nivell municipal, que a més ha volgut afegir que “l'objectiu de la nova imatge amb la qual hem dotat al centre és doble, ja que d'una banda pretenem seguir informant als veïns i veïnes de Borriana sobre la creixent oferta en diverses disciplines, i d'una altra volem que els vuit municipis que ja aporten alumnat segueixin apostant pel Martí de Viciana i cada vegada siguin més els que confien en el seu trajectòria i en la seva contínua renovació”.
Per la seva banda, el director del Centri Municipal dels Arts, Pepe Azpitarte, ha volgut explicar que “el Martí de Viciana és un centre únic en molts quilòmetres a la rodona, ja que sempre intentem innovar en matèria de les disciplines que impartim, i a més, el caràcter familiar i interdisciplinari que oferim a l'alumnat fa que comptem amb usuaris des d'un any fins a més de vuitanta d'edat”. Azpitarte ha detallat que “ja el passat any comptàvem amb prop de mil inscripcions en les més de vuitanta disciplines que s'ofereixen, la qual cosa creiem que és un clar exemple tant de la professionalitat amb la qual es treballa com amb la familiaritat que pretenem seguir treballant”. A més de seguir acollint a famílies completes de la ciutat de Borriana dins de les seves aules, el CMA Martí de Viciana pretén amb el canvi d'imatge “arribar a més poblacions veïnes perquè coneguin els valors especials del nostre centre i com intentem fondre aprenentatge, diversió, accessibilitat o, fins i tot, capacitat de socialització entre l'alumnat procedent de diferents punts”.
A continuació, ha estat el representant de IgnotaDesign, Diego Suárez, qui ha detallat la campanya de renovació de la imatge del centre. “D'una banda s'ha volgut dotar al centre d'una identitat visual clara i concisa, amb la renovació del logo que manté les tres lletres originals i a la qual hem afegit tres colors bàsics”. A més, “utilitzant aquests colors bàsics hem definit les quatre parts o grans disciplines que s'imparteixen al centre, com són la música, la dansa, les arts plàstiques i el jardí artístic”. Gràcies a la senzillesa importada dels dissenys i la filosofia de l'escola de LaBauhaus, “la imatge del centre queda molt més definida i esperem que serveixi per donar-ho a conèixer més enllà de Borriana, tal com hem fet amb la web, que també s'ha renovat per complet per oferir major senzillesa, dinamisme i accessibilitat per a tots aquells tràmits que s'hagin de realitzar amb el centre”.
Gràcies al video elaborat per la mateixa empresa de disseny, s'espera que el llançament en xarxes socials d'un video elaborat especialment per la ocasió i el repartiment de flyers informatius en diferents municipis serveixi per “seguir fent evolucionar a un CMA Martí de Viciana que sent ja referent en l'ensenyament d'arts com la música, la dansa o les plàstiques, no para de créixer”.