Atenció! Aquest lloc web utilitza cookies i tecnologies similars.

Si no canvies la configuració del teu navegador, acceptes el seu ús.

Accepte

Borriana informa al conjunt d'agents socials sobre la futura implantació del Pla Estratègic de Turisme

La regidoria de Turisme i l'empresa encarregada de la redacció del projecte es reuneixen amb hosteleros, comerciants, associacions, sindicats i representants per donar a conèixer els detalls del nou Pla

 

El Saló de Plenaris Municipal ha acollit la sessió informativa programada per la regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Borriana per donar a conèixer els primers detalls sobre el Pla Estratègic de Turisme que després de més de deu anys sense aplicar-se a la ciutat s'ha redactat de nou i començarà a ser una realitat en les properes setmanes. Tal com ha explicat el màxim responsable de l'àrea a Borriana, Santiago Zorío, “es tracta d'oferir una visió general sobre les possibilitats, projectes i iniciatives que s'han redactat en el nou Pla, i així que el conjunt d'agents socials de la nostra ciutat puguen fer les aportacions i canvis que creguen que poden ser beneficiosos a l'hora de dur a terme la seua aplicació”.

La sessió informativa ha estat coordinada i dirigida pel representant de l'empresa encarregada de l'anàlisi i redacció del Pla, Solucions Turístiques Consultoria i Màrqueting, Alberto Galloso. En aquesta primera trobada s'ha parlat sobre un “enfocament general del projecte, per més tard, fer una divisió de l'organització del treball a realitzar i així poder establir un calendari d'actuacions que s'iniciarà el proper dia 7 amb les primeres taules de treball”. Perquè precisament tots els agents socials que tinguen relació directa amb el desenvolupament turístic local, s'ha convidat tant a aquesta sessió informativa com a les taules de treball posteriors a col·lectius com la Federació de Comerç, l'Associació d'Hostaleria, la Federació de Falles, les associacions veïnals, el CEAM, diverses ong's, sindicats o la mateixa Cooperativa Agrària Sant Josep. Tal com ha conclòs Zorío al final de la sessió celebrada a l'Ajuntament, “es tracta d'informar i, alhora, implicar a tots i cadascun dels sectors econòmics i socials de Borriana en el desenvolupament d'un Pla Estratègic de Turisme que feia massa anys que hagués hagut de ser redactat i aplicat a la nostra ciutat, i que, per fi, en aquest 2017 podem començar a desenvolupar per millorar tant la nostra oferta turística com els productes que puguen oferir les empreses de la nostra ciutat”. 

Idioma