Atenció! Aquest lloc web utilitza cookies i tecnologies similars.

Si no canvies la configuració del teu navegador, acceptes el seu ús.

Accepte

Borriana ampliarà aquest dijous la seua oferta comercial amb la nova Fira del Ecce Homo del Comerç

 

La regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Borriana i la Federació de Comerç han anunciat la celebració d'una nova Fira del Ecce Homo del Comerç que se sumisca a l'oferta que tradicionalment s'instal·la en el mateix camí del Ecce Homo, però en aquest cas en la zona del carrer Almesies i amb els establiments de la ciutat com a protagonistes. Així es compleix amb una de les sol·licituds realitzades per la Federació de Comerç de la ciutat en el conveni signat anualment amb el consistori, i que portarà a un total de 18 comerços de la ciutat a acostar els seus productes als veïns i veïnes de Borriana durant tota la jornada, ja que la venda s'iniciarà a les deu del matí i no acabarà fins a les vuit de la vesprada. Tal com ha explicat la mateixa regidora de l'àrea, Maria Romero, “dins del calendari comercial i tradicional de Borriana, la celebració del Ecce Homo suposa un dia molt especial per a la ciutadania, per això l'objectiu d'aquesta nova Fira és doble, ja que d'una banda seguim donant el protagonisme i participació al comerç local, i alhora, es busca omplir d'activitats la zona propera al Camí del Ecce Homo i així reforçar i continuar amb les nostres tradicions locals”. I és que a més dels divuit establiments que s'han sumat a la celebració de la *Fira, la regidoria ha volgut també oferir tot un seguit de jocs en el carrer perquè els xiquets i xiquetes que viuen de forma especial el dia del*Ecce Homo a Borriana puguen gaudir de tallers i activitats especialment pensades i dissenyades per a ells a través de Monitors.es.


Així, tal com ha conclòs Romero, “el treball conjunt entre regidoria i Federació de Comerç segueix donant els seus fruits i ens està servint per a dinamitzar de forma contundent l'activitat comercial en la nostra ciutat, acostant els productes a la ciutadania a través d'iniciatives com aquesta mateixa Fira, el Mediterrània Pop Up Market que portem dos anys celebrant a l'estiu i tota la programació que fa que les tendes i establiments de la ciutat traguen els seus productes al carrer i açò els supose un major èxit comercial”. 

Idioma