Borriana acull una nova edició del Burisplay dins de la seua programació nadalenca

Aquest divendres donarà començament una nova edició del Burisplay, la fira d’entreteniment que la Regidoria de Joventut ofereix durant els dies nadalencs per als més xicotets i xicotetes del municipi.
A les 9:00h del matí, el taller de Educachef serà el triat per a inaugurar aquesta edició del Burisplay que s’allargarà fins a les 14:00h hores, perquè tots els xiquets i xiquetes tinguen l’oportunitat de gaudir d’aquesta activitat al llarg del matí del divendres. Però això només és el començament, perquè a partir de les 16.00 fins a les 20.00 hores de la vesprada, la Llar Fallera comptarà amb tot tipus d’activitats i tallers, entre ells el castell inflable que quedarà a la disposició dels allí presents.
El dissabte 29 de desembre la fira seguirà en ple rendiment durant tot el dia, comptant amb la presència del
Chamberlán que recollirà les cartes dels xiquets i xiquetes que vulguen entregar-la ja als Reis Mags, encara que també el podran fer el divendres 4 de gener a l’Ajuntament de Borriana.
La regidora de Joventut, Lluïsa Monferrer apunta que “un any més volem oferir la possibilitat que els més xicotets de la casa juntament amb els seus pares i mares puguen gaudir d’aquestes activitats, tallers i entreteniment en general en aquests dies nadalencs en què ells són els protagonistes.”

Últimes notícies

Actualitat sobre burriana

Burriana i el Bisbat firmen un conveni històric per a la posada en valor del patrimoni cultural i religiós del cor de la ciutat

Més de 90 obres aspiren a alçar-se amb el premi del III Concurs de Dibuix i Pintura Ciutat de Burriana, del Centre Municipal de les Arts

El Ple de Burriana pren raó de l’abandonament de Jorge Alarcón i Carla Gascó del grup municipal de Compromís

Ves al contingut