Burriana, epicentre de la dansa professional amb una gala de dansa que reuneix més de 100 ballarins

Burriana, epicentre de la dansa professional amb una gala de dansa que reuneix més de 100 ballarins

  • Aquest divendres 2 de maig, el Teatre Payà acull la gala “Danza: aquí y ahora”, organitzada per la Regidoria de Cultura en col·laboració amb el Centre Municipal de les Arts

01.05.25.(Burriana). Burriana es converteix divendres que ve 2 de maig en l’epicentre de la dansa professional a Espanya, amb la gala de “Danza: aquí y ahora”. L’esdeveniment, organitzat per la Regidoria de Cultura, en col·laboració amb el Centre Municipal de les Arts, reunirà més de 100 ballarins que interpretaran coreografies de Dansa Clàssica, Dansa Contemporània, Neoclàssic, Dansa Espanyola i Ball Flamenc. La cita donarà començament a les 20.00 hores i, durant 90 minuts, passaran per l’escenari ballarins de la companyia Larreal (Reial Conservatori Professional de Dansa Mariemma, Madrid), del Conservatori Professional de Dansa Carmen Amaya (Madrid), del Conservatori Professional de Dansa de l’Institut del Teatre (Barcelona), del Conservatori Professional de Dansa de València, del Conservatori Professional de Dansa de Riba-roja de Túria i del Conservatori Professional de Dansa. A més, l’alumnat dels tallers coreogràfics del Centre Municipal de les Arts de Burriana també participarà en l’actuació.

En paraules del regidor de Cultura, Jesús Albiol, «Burriana es converteix amb aquesta gala de dansa en el referent de la dansa a Espanya, reunint quasi 100 ballarins que estan en els últims cursos d’estudis reglats». D’aquesta manera, aquest esdeveniment cultural «és un aparador perquè els Conservatoris que participen mostren tot el treball que realitzen durament en aula, amb més de 8 hores diàries de dedicació, esforç i tenacitat», remarca l’edil de Cultura. Cal mencionar que els ballarins que participen en la gala ja estan immersos en el món laboral i la seua qualitat artística frega el nivell més elevat.

Les entrades a l’esdeveniment són gratuïtes i poden obtenir-se a les taquilles del teatre (una hora abans de la funció) o en la web https://www.entradadirecta.com/. Amb aquesta gala, Burriana celebra amb magnificència el Dia Internacional de la Dansa (29 d’abril) i mostra la seua aposta clara per aquest art escènic.

Últimes notícies

Actualitat sobre burriana

El CEIP Pare Vilallonga de Burriana és doblement guardonat pel seu compromís amb la sostenibilitat i l'educació alimentària

Burriana Commemora el Dia de l'Atenció primerenca

El Centre Municipal dels Arts obri el període de preinscripció per a nou alumnat

Ves al contingut