Burriana. (19.05.26).- L’Ajuntament de Burriana lamenta la tràgica mort d’una funcionària de l’àrea de Via Pública d’aquest consistori durant el matí de hui. Segons les dades recaptades pels serveis d’emergència, el succés s’ha produït després d’un accident previ d’un vehicle particular contra el mateix camió municipal de Via Pública. Els fets han tingut lloc a l’avinguda Cañada Blanch, a l’altura del Camí Fondo.
Fins al lloc del sinistre s’han desplaçat d’immediat efectius del Consorci Provincial de Bombers, ambulàncies sanitàries (SAMU), patrulles de la Policia Local, així com diversos membres de l’executiu municipal per a coordinar el seguiment de la situació. Així mateix, les forces de seguretat i les autoritats competentes ja estan investigant les causes que han originat aquest lamentable accident.
En aquests moments de profund dolor, la corporació municipal de l’Ajuntament de Burriana, en representació de tota la ciutat, trasllada de manera oficial el seu més sentit pesam, suport i solidaritat als familiars, amics i companys de la treballadora difunta al servei de la ciutat.
L’alcalde de Burriana, Jorge Monferrer Daudí, després de la mort de la funcionària en acte de servei, ha decretat dos dies de dol oficial; com a mostra de dol, durant aquests dies, les banderes de l’Ajuntament de Burriana ondaran a mitja asta. A més, ha convocat demà 20 de maig, a les 12:00 h, un minut de silenci enfront de les portes del consistori. També se suspenen tots els actes previstos per al pròxim divendres, 22 de maig, en honor a la patrona dels funcionaris.