Coordinació entre les prefectures de policia local de la província per a la gestió de les mesures higienicosanitàries

La Policia Local de Borriana ha mantingut una reunió telemàtica amb el Secretari Autonòmic de Seguretat i Emergències, José María Ángel i la resta de les prefectures de policia local de la província. En la reunió també ha participat el nou Director General d’Emergències, Adolf Sanmartín.

En aquesta trobada de treball online s’han coordinat les actuacions preventives impulsades per la Generalitat Valenciana com a comandament únic en la gestió de les mesures higienicosanitàries establertes en el nostre àmbit territorial amb motiu del coronavirus. Així mateix, s’han tractat altres qüestions relatives a l’àmbit de competències de les policies locals i d’organització.

Últimes notícies

Actualitat sobre burriana

Burriana coordina el dispositiu especial de seguretat per a l'Arenal Sound 2026

La Policia Local de Burriana deté una dona per un presumpte delicte contra la salut pública en comprometre-li 20 grams de cocaína

Burriana repara els clots i millora l'asfaltat de camins i carrers municipals

Ves al contingut