L'Ajuntament felicita el Nadal a residents i personal dels centres de majors

  • – Representants de la corporació ha visitat aquest matí els dos centres residencials de persones majors de la ciutat


L’edil de Gent Gran, Hilario Usó, i la regidor de Serveis Socials, Esther Meneu, han visitat aquest matí els dos centres residencials de persones majors de la ciutat per a desitjar a les persones usuàries i al personal unes bones festes de Nadal i traslladar-los la calor i l’afecte de la institució municipal i de la societat borrianenca en dates tan assenyalades.

En la visita als centres de la Generalitat i de Càritas, els representants de la corporació han felicitat les persones majors residents i els han entregat un detall nadalenc com a mostra d’agraïment de la ciutat, “us devem molt, us heu sacrificat per tots nosaltres i tenim molt present l’enorme esforç que heu realitzat treballant per la nostra ciutat perquè siga el que és avui”, i també han posat en valor “la força i l’enteresa que han demostrat i estan demostrant en aquesta complexa conjuntura ”.

A més, els representants municipals han manifestat “el franc agraïment i enèrgic alè” a tot l’equip de professionals de la plantilla de les dos residències, i el reconeixement de tot el municipi per “la seua gran faena i per les qualificades cures que proporcionen als nostres majors, tan valuoses en aquesta difícil situació que estem vivint”.

Així mateix, han aprofitat la visita nadalenca a les persones majors que resideixen en els centres per a recordar que aquest Nadal el millor regal és “donar-los estima i fer costat als nostres majors. Esperem i desitgem que el Nadal ens done forces per a afrontar el dia a dia amb esperança i també ens done il·lusió per a superar les dificultats i els reptes que ens esperen en el futur”

Últimes notícies

Actualitat sobre burriana

El cartell ‘Teixint tradicions de generació en generació’ de Manuel Candau serà la imatge anunciadora de les Festes de la Misericòrdia de Burriana 2026

La Fundació Cañada Blanch premia l'excel·lència acadèmica a Burriana

El Bus LABORA atén 46 persones a Burriana i reforça l'orientació laboral i la difusió de serveis d'ocupació

Ves al contingut