L’alcaldessa de Borriana rep la patronal de Castelló

  • Amb l’objectiu d’establir una primera presa de contacte entre les dos institucions i abordar possibles línies de col·laboració per als propers exercicis


L’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, ha rebut aquest matí els nous representants de la patronal a Castelló, el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) a Castelló, Luis M. Martí, i el secretari provincial, Salvador Serrano, amb l’objectiu d’establir una primera presa de contacte entre les dos institucions i abordar possibles línies de col·laboració per als propers exercicis.

En la reunió amb CEV Castelló, a la qual també ha assistit la regidora de Comerç, Sara Molina, han coincidit en la importància de l’associacionisme i la representativitat empresarial, perquè des de les organitzacions, com a interlocutors, es puga “donar resposta al teixit empresària local i polsar les necessitats i inquietuds dels sectors d’activitat de la ciutat”.

Luis M. Martí ha mostrat a Safont la voluntat de col·laboració de la CEV per a reactivar l’economia borrianenca, una camí finalitzat l’episodi excepcional provocat per la pandèmia, i li ha agraït que s’escolte l’empresariat “en la posada en marxa de les línies d’actuació del consistori”.

Últimes notícies

Actualitat sobre burriana

Tres inspectors de Policia Local de Burriana consoliden el seu càrrec com a funcionaris de carrera

El Centre Municipal de les Arts de Burriana llena de música y danza la Torre del Mar con el concierto de clausura de la Semana Musical

Burriana ajorna les obres de l'avinguda Cañada Blanch a setembre per a evitar molèsties als veïns durant l'estiu

Ves al contingut