POLÍTICA DE PRIVACITAT / POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES
L’Ajuntament de Borriana està especialment sensibilitzat amb la protecció de dades de caràcter personal dels Usuaris i Usuàries dels serveis del lloc web.
Mitjançant aquesta comunicació, l’Ajuntament informa que les pàgines web tenen per objecte facilitar informació sobre el nostre municipi, els esdeveniments que s’organitzen, posar a la vostra disposició la informació establerta en la Llei de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, i la possibilitat d’efectuar els tràmits disponibles a través de la nostra seu electrònica.
És aplicable la legislació vigent tant en matèria de seguretat (ENS) com en matèria de protecció de dades personals (RGPD, LOPDGDD).
L’Ajuntament informa els Usuaris i Usuàries dels llocs web anteriorment esmentats sobre els usos que es faran de les dades de caràcter personal recollides en el lloc web, amb la finalitat que decidisquen, lliure i voluntàriament, si volen facilitar la informació sol·licitada.
L’Ajuntament es reserva la facultat de modificar aquesta Política amb l’objectiu d’adaptar-la a novetats legislatives, criteris jurisprudencials, pràctiques del sector o interessos de l’entitat.
Qualsevol modificació en la mateixa serà anunciada amb la deguda antelació, per tal que tingueu perfecte coneixement del seu contingut.
RESPONSABLE DEL TRACTAMENT
El responsable del tractament de les dades de caràcter personal és l’Ajuntament de Borriana.
FINALITAT DEL TRACTAMENT
Les dades facilitades mitjançant l’apartat de Contacte seran tractades amb la finalitat d’atendre la vostra sol·licitud. Si envieu un correu electrònic, les dades seran tractades per donar resposta a la vostra petició. La recollida i tractament de les dades personals a través dels diferents formularis accessibles des de la seu electrònica/Tràmits tenen diferents finalitats, indicades en les clàusules del formulari corresponent. Aquestes finalitats inclouen atendre la vostra sol·licitud, reclamació, denúncia, i, en general, gestionar el tràmit iniciat a través de la Seu Electrònica.
TERMINI DE CONSERVACIÓ
Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per gestionar el vostre tràmit, consulta, suggeriment, reclamació o denúncia. Un cop finalitzat, es conservaran durant el termini corresponent per complir amb les obligacions legals o durant el període que un jutge o tribunal ho requerisca. Així mateix, podran ser conservades amb finalitats històriques i d’arxiu general. Aquest termini pot ser menor si l’usuari retira el seu consentiment o exerceix el dret de supressió.
LEGITIMACIÓ
La legitimació per al tractament dependrà de la vostra sol·licitud. Així, quan estiga relacionada amb les funcions de l'Ajuntament, es basarà en l'exercici de les funcions públiques. Quan feu una sol·licitud o us subscriviu a algun servei oferit per l'Ajuntament, es basarà en el vostre consentiment.
Quan la sol·licitud estiga relacionada amb el compliment d'una obligació legal, la normativa aplicable serà la base de legitimació. Quan existisca un contracte entre vostè i l'Ajuntament, la base de legitimació serà la relació contractual existent. Quan la legitimació vinga donada pel vostre consentiment, aquest es donarà mitjançant un acte afirmatiu clar que reflectisca una manifestació de la vostra voluntat lliure, específica, informada i inequívoca d'acceptar el tractament de dades personals.
DESTINATARIS
Les dades podran ser cedides a altres organismes públics competents en la matèria en compliment de la normativa vigent. Així mateix, podran ser publicades en el Portal de Transparència de l’Ajuntament en compliment de la Llei 19/2013 de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern.
DRETS DELS USUARIS I USUÀRIES
Podeu posar-vos en contacte amb el nostre Delegat de Protecció de Dades per a qualsevol dubte relacionada amb el tractament de les vostres dades personals a: dpd@burriana.es. dpd@burriana.es.
Podeu exercir els drets d’Accés, Rectificació i Supressió, o, si escau, Oposició, així com els de Portabilitat, Oblit i Limitació.
Per fer-ho, adreceu-vos a l’Ajuntament a la següent adreça: Plaça Major, 1, 12530 Borriana (Castelló), especificant el dret que sol·liciteu, acompanyat d’un document identificatiu (DNI, Passaport, etc.). Si actueu mitjançant representant, legal o voluntari, haureu d’aportar també el document que acredite la representació i el document identificatiu d’aquest.
També podeu exercir els vostres drets accedint a la Seu Electrònica (seuelectronica.burriana.es) al tràmit Exercici de Drets sobre Dades Personals.
En cas de considerar vulnerat el vostre dret a la protecció de dades personals, podeu adreçar-vos a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).www.aepd.es).
MESURES DE SEGURETAT
S’aplicaran les mesures de seguretat establertes en la normativa corresponent (Esquema Nacional de Seguretat).