Yllana amb ‘The Primitals’ clausurarà el cicle A la fresqueta

  • – Aquest pròxim divendres 22 de juliol a les 23 h a la Torre de la Mar

  • – L’espectacle, igual que la resta del cicle, serà gratuït i no caldrà reservar entrades prèviament


L’espectacle The Primitals de la prestigiosa companyia Yllana clausurarà el cicle de teatre d’estiu d’enguany “A la Fresqueta”, que se celebra a la Torre de la Mar del Grau de Borriana organitzat per l’Ajuntament a través de la Regidoria de Cultura.

Aquest pròxim divendres 22 de juliol, a les 23 h, la Torre de la Mar serà l’escenari d’una divertidíssima comèdia musical a cappella, en què quatre aborígens d’un planeta que podria ser el nostre reclamen l’escenari, disposats a conquistar el públic, a rialles, però sempre amb desbordant música de mil gèneres que, com a esponges, han anat absorbint en els seus viatges pels confins de l’espai-temps.

The Primitals és l’estranya i surrealista història d’una tribu lleugerament disfuncional, amb lluites intestines, somnis de grandesa, desequilibris mentals i farmacopea mil·lenària. Xamanisme a quatre veus. Tragicomèdia a cappella i avantguardisme ancestral.

L’espectacle, igual que la resta del cicle, serà gratuït i no caldrà reservar les entrades prèviament.

La Regidoria de Cultura vol agrair la participació del públic, que un any més ha omplit els espectacles programats i que any rere any dona suport al Cicle de Teatre d’estiu en un entorn emblemàtic com és la Torre de la Mar.

Últimes notícies

Actualitat sobre burriana

Burriana modernitza les taxes del Teatre Payà abaratint les entrades per al públic

El Museu Cardenal Tarancón de Burriana exhibirà peces del retaule original de la basílica d'El Salvador 50 anys després

Les Festes de la Misericòrdia 2026 registren menys incidències i molèsties a Burriana

Ves al contingut