nou taller de gestió electrònica

L'Ajuntament de Borriana, a través de la regidoria de Promoció Econòmica ha engegat un taller gratuït per a professionals del sector comercial perquè aprenguen els fonaments bàsics per a poder relacionar-se amb l'administració a través de plataformes electròniques, on aprendran a familiaritzar-se amb els tipus de signatures digitals existents, així com saber on aconseguir-les o que utilitats tenen. Però això no és tot, ja que el curs també està dissenyat perquè els i les assistents es formen en la facturació online, des de com preparar-la fins a com presentar-la.
Atès que el taller està pensat perquè siga el més pràctic possible, els usuaris i usuàries que participen, han de complir una sèrie de requisits perquè la formació siga el més òptima possible: d'una banda, han de disposar de signatura digital en el moment d'inici del curs i, per una altra, hauran d'assistir a les sessions de formació amb un ordinador portàtil en el qual la signatura digital ja estiga instal·lada.
El taller tindrà lloc els dies 12, 19 i 26 de novembre en l'Aula d'informàtica de la Casa de la Cultura en horari de 15:00h a 17:00h de la vesprada.
Les persones interessades en participar, hauran d'inscriure's a través del següent enllaç: https://goo.gl/forms/ulgeg907urnalgdd2, on s'ha de destacar que hi ha un nombre limitat de places, per la qual cosa l'admissió al curs quedarà subjecta a l'ordre d'inscripció. Tal com ha explicat la regidora de l'àrea, Maria Romero, “es tracta de seguir oferint noves eines de gestió electrònica a aquells comerços que han vist com en els últims anys la bona utilització dels recursos electrònics és bàsica per al bon funcionament i creixement del seu negoci, així que animem a tots i totes les interessades a inscriure's en una jornades que estaran dividides en tres sessions per a desenvolupar millor cadascuna de les tres temàtiques que es tractaran durant els pròxims tres dilluns en el CMC La Mercè”.