Un total de 31 comerços trauran al carrer els seus productes al costat de la realització de showcookings, una zona chill out i diferents tallers completaran la nodrida oferta lúdica i comercial del cap de setmana
La regidoria i la Federació de Comerç de Borriana, junt a l'empresa especialitzada en events Fit For Events, han presentat avui en el recentment renovat i estrenat Cercle Fruiter Borrianenc la primera edició del Mediterrània Pop Up Market, un nou esdeveniment amb caràcter i temàtica purament mediterrània que té com a objectiu potenciar i seguir donant a conèixer l'activitat comercial de la ciutat, a més d'oferir una infinitat d'ofertes lúdiques i d'aprenentatge centrades en el món de la gastronomia. Tal com ha explicat la regidora de l'àrea comercial de l'Ajuntament de Borriana, Inma Carda, “portem bastant temps darrere del projecte buscant tant la ubicació idònia com els detalls que formaran el mercat, per això estem molt satisfets d'haver pogut traslladar l'activitat fins a la zona del càmping de l'Arenal, ja que és allí on major activitat es desenvolupa durant els mesos d'estiu”. Carda ha afegit durant la roda de premsa de presentació que “tractem de promocionar i potenciar l'activitat comercial de la ciutat, amb el que poder situar-ho al costat de la platja de l'Arenal és una gran notícia per a la capacitat de convocatòria d'aquest Mediterrània Pop Up Market”.
A continuació, ha estat la vicepresidenta de la Federació de Comerç de Borriana, Eva Llidó, qui ha donat algun dels detalls sobre la denominació de Pop Up Market, ja que segons ha explicat “es tracta de treure els nostres comerços al carrer, i fer-ho de la forma més atractiva que ara mateix es coneix, com és creant tot un ambient i una imatge temàtica cohesionada per atreure a una gran quantitat de públic. Des de la Federació estem tan segurs de l'èxit de l'esdeveniment que convidem tant als i les burrianenses com a les poblacions veïnes a apropar-se durant el cap de setmana”. El també membre de la Federació de Comerç, Carlos Capella ha assenyalat que “dins de la programació hem volgut que tot tipus de públic pugui assistir, per això s'han preparat tallers culinaris infantils per desdejunar de forma saludable o cuinar una pizza, i també tastos de prestigiosos vins i cerveses pels més majors”. Dins de la programació dissenyada per a l'esdeveniment, es comptarà amb diversos espais diferenciats que conformen una nova manera de comprar, degustar i relacionar-se dins d'una experiència difícil de repetir en un altre tipus d'esdeveniments. Així, un total de 31 establiments oferiran en el Mediterrània Pop Up Market les seves sabates, joies, roba o complements al costat de zones en les quals es realitzaran tallers gastronòmics o showcookings que ampliaran l'oferta d'entreteniment. I per completar-ho, l'organització també ha habilitat una zona de chill out, tenint una especial cura en la decoració temàtica mediterrània que també s'ha dissenyat de forma especial per a l'esdeveniment. Finalment, l'Associació d'Hostaleria de Borriana també col·laborarà en aquesta primera edició amb la participació de fins a vuit restaurants que oferiran els seus menús a força d'aliments frescos i de temporada que serviran per alimentar als centenars de persones que s'espera acudeixin a la cita.
Borriana presenta un espectacular Mediterrània Pop Up Market que arribarà aquest cap de setmana a la platja de l'Arenal
- Categoria: Promoció Econòmica
- Vist: 3108