L'especialista en Comunicació Empresarial i Corporativa, Marta Mor, ha sigut l'encarregada de tancar la segona edició dels Desejunis al Comerç, iniciativa que la regidoria d'Ocupació i Promoció Econòmica va dur a terme per primera vegada en 2017 i que en aquest 2018 ha crescut fins al punt de celebrar una sessió mensual, i així “respondre a les demandes temàtiques que els i les mateixes comerciants ens van fer arribar després de la celebració de la primera de les edicions dels Desdejunis al Comerç i que hem pogut implementar amb aquestes trobades en cada última setmana de mes”, com explicava la regidora de l'àrea, Maria Romero.
En aquesta ocasió, ha sigut la Pastisseria Tròpic Café la que ha acollit l'última de les sessions dedicades a l'Organització d'Esdeveniments per a la promoció d'un comerç, amb els consells i recomanacions de l'especialista en fotografia i comunicació, Marta Mor, qui ha oferit les claus per a “tindre èxit a l'hora d'organitzar un esdeveniment a nivell tant corporatiu com comunicatiu, i com el treball que s'inverteix en la preparació d'aquest tipus d'iniciatives, pot redundar directament en un creixement de vendes o a l'hora de donar a conèixer tant els productes com les peculiaritats a destacar d'un determinat comerç o establiment”. La mateixa regidora de Promoció Econòmica, Maria Romero, i la coordinadora dels Desdejunis al Comerç, Mar Arambul no van voler perdre's aquesta última sessió de 2018 i van destacar que “estem molt satisfetes amb el funcionament d'aquesta segona edició dels Desdejunis al Comerç, ja que després de veure com les quatre sessions celebrades en 2017 es quedaven tales per a la demanda dels i les comerciants, vam decidir ampliar-la a una sessió per cada mes de 2018 i la resposta per part del Comerç de Borriana no ha pogut ser millor, ja que la mitjana de participants en cada desdejuni i posterior sessió de formació ha estat sempre per damunt de les trenta persones, la qual cosa ens anima a celebrar futures edicions amb més i noves temàtiques interessants per al creixement i desenvolupament del sector a la nostra ciutat”.
Borriana tanca la II edició dels Desdejunis al Comerç amb un èxit de participació que s'ha repetit cada mes
- Categoria: Comerç
- Vist: 2776