-
Pablo Giménez del CEIP Novenes de Calatrava i Sara Lahrach del Roca i Alcaide han sigut els guardonats amb els primers premis de les dos categories de 200 euros cadascun
-
Carla Molés del CEIP Cardenal Tarancón i Erika Gracia de Col·legi Salesià Sant Joan Baptista han aconseguit els segons premis de 100 euros cadascun
-
A més el CEIP Novenes de Calatrava i el Roca i Alcaide han aconseguit 1.000 euros
-
Tots els premis són en vals per a gastar en el comerç local
L'Ajuntament de Borriana ha concedit els premis del concurs municipal de dibuix ‘Pinta un Nadal màgic al comerç’, per un import global que s'eleva a 2.600 euros, i en el qual ha participat tot l'alumnat dels centres d'educació Primària del municipi, públics i concertats, en dos categories: 1r, 2n i 3r de Primària, i 4t, 5è i 6è de Primària.
Pablo Giménez, del CEIP Novenes de Calatrava, i Sara Lahrach, del Roca i Alcaide, han sigut els guardonats amb els primers premis de les dos categories, de 200 euros cadascun, i Carla Molés, del CEIP Cardenal Tarancon, i Erika Gracia, del Col·legi Salesià Sant Joan Baptista, han aconseguit els segons premis, de 100 euros cadascun.
A més, el CEIP Novenes de Calatrava i el CEIP Roca i Alcaide, com a centres educatius dels dos primers guardonats, han aconseguit 1.000 euros cadascun. Tots els premis es concedeixen en vals per a gastar en el comerç local de Borriana.
Els representants legals dels xiquets i les xiquetes premiats i els directors i directores dels centres educatius als quals pertanyen hauran de comunicar a l'Ajuntament de Borriana en quins establiments del comerç local desitgen gastar l'import dels premis atorgats, a fi de gestionar el pagament en metàl·lic dels productes seleccionats perquè puguen passar a arreplegar-los.
La regidora de Comerç, Sara Molina, i el president de la Federació de Comerç, Emilio Dávila, han donat l'enhorabona als escolars premiats i als seus centres i l'han estesa a tots els xiquets i xiquetes que han participat, “no solament per la qualitat dels treballs, sinó també per omplir d'alegria el Nadal amb els seus dibuixos i la seua creativitat i per generar il·lusió amb tota la seua imaginació plasmada en els dibuixos”.
Aquest concurs de dibuix és una iniciativa que forma part de la campanya nadalenca de dinamització del comerç local impulsada per l'Ajuntament de Borriana i a la qual enguany el consistori destina més de 150.000 euros sota el lema ‘Borriana és mou al Nadal’, que compta amb la col·laboració de la Federació de Comerç de Borriana i ha estat consensuada amb el comerç de la ciutat, que es fonamenta en la conscienciació, la dinamització i l'entorn agradable.