-
L'Ajuntament i la Cambra de Comerç han lliurat el xec regal a la persona afortunada
L'Ajuntament de Borriana i la Cambra de Comerç de Castelló han entregat un xec regal de 250 euros per a compres en el comerç local a Laura Bessio, guanyadora del sorteig en xarxes socials per a la campanya ‘Perquè tots som Borriana’.
La iniciativa, que s'ha realitzat al llarg del mes de novembre, buscava dinamitzar el comerç de proximitat i donar a conèixer les seues qualitats, amb la difusió de galeries fotogràfiques i vídeos breus sobre alguns comerços emblemàtics de la ciutat. A més, durant les pròximes setmanes la campanya tindrà continuïtat als carrers, on es difondrà en forma de cartelleria.
D'aquesta manera, la campanya ha recordat alguns dels valors del comerç local, com ara la seua proximitat, qualitat i tracte personalitzat, i ha obert les finestres de tres establiments per a donar a conèixer la part més humana.
La regidora de l'àrea, Sara Molina, ha destacat “l'àmplia repercussió que ha tingut la iniciativa”, plantejada per a dinamitzar al comerç local al novembre, en “unes dates de descens del consum prèvies al període de compres nadalenques i prenadalenques”, que se suma a altres campanyes com la del Bono-comerç a primers del mes.
Molina ha recordat que l'Ajuntament sempre aposta per “fer costat i ajudar el comerç de barri, ja que s’assenta sobre un model sostenible, de qualitat, i que reverteix en la pròpia societat borrianenca”.
Així mateix, ha agraït a la Cambra de Comerç la seua implicació i col·laboració amb l'Ajuntament per a l'organització de la campanya, així com l'interés que han mostrat nombrosos comerços de la ciutat per a participar-hi.
La iniciativa ha estat finançada per la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Castelló, i dissenyada per l'agència de comunicació MD Studio en col·laboració amb l'Ajuntament de Borriana.