L'Ajuntament de Borriana i Renfe han mantingut una reunió per a millorar l'accessibilitat i l'atenció que reben les persones amb mobilitat reduïda i persones majors usuàries de l'estació de tren del municipi, en la qual l'empresa s'ha compromès a incrementar el nombre d'hores d'atenció durant aquestes Falles.
A la reunió han assistit Manel Navarro, regidor de Serveis Socials de l'Ajuntament de Borriana, Enrique Cárdenas, Gerent de Renfe del nucli València, César Ruiz, Cap de Línies i Carlos López, Cap d'Estacions.
Manel Navarro ha traslladat als representants de Renfe les queixes rebudes per part dels col·lectius de discapacitats, gent gran i famílies nombroses, els qui reclamen un augment de personal per a una millor atenció i per al funcionament continu de l'ascensor d'accés a les andanes. Segons indiquen quan la persona que està en les dependències acaba el seu torn no hi ha ningú per a habilitar l'ascensor, la qual cosa impossibilita que puguen fer ús del servei.
Per la seua banda, les famílies nombroses es queixen que no sempre poden beneficiar-se del descompte aplicat en els bitllets, només quan hi ha personal en taquilla i no quan han d'usar les màquines expenedores, mentre que les persones majors reclamen més atenció del personal per la dificultat amb les noves tecnologies.
El regidor de Serveis Socials, Manel Navarro, ha explicat que “hem posat damunt de la taula els problemes que pateixen aquests col·lectius i hem plantejat possibles solucions perquè siguen estudiades per Renfe. En unes setmanes tindrem una altra reunió i, de moment, ja hem aconseguit el compromís de Renfe d'augmentar nombre d'hores d'atenció durant aquestes festes de Falles”.