• El Consistori funcionarà amb un sistema mixt que permet planificar les cites i acudir en persona per als tràmits d'urgència
Burriana (22.09.23).- Burriana ha eliminat el requisit obligatori de cita prèvia per a acudir a l'ajuntament. D'aquesta manera, es busca que no siga obligatori reservar un dia i hora concreta per a acudir a realitzar els diferents tràmits burocràtics en l'administració local. Una vegada superades les barreres imposades per la pandèmia, l'Ajuntament de Burriana funcionarà amb un sistema mixt que permet planificar les cites per a aquells ciutadans que ho desitgen, però també, acudir en persona per als tràmits de més urgència sense previ avís. En definitiva, amb aquest nou sistema informàtic es pretén recuperar la normalitat prèvia al COVID-19 i prestar el servei d'atenció a la ciutadania, sense l'obligatorietat de cita prèvia, per a salvaguardar els drets dels veïns que necessiten fer ús dels serveis municipals.
“Una decisió, que dona més llibertat al ciutadà i que s'emmarca en diverses iniciatives de l'equip de Govern per a acostar l'administració local als seus veïns. El nostre objectiu és millorar l'experiència dels ciutadans en el seu pas per l'ajuntament i aconseguir facilitar la vida als ciutadans amb els seus tràmits administratius”, ha valorat la regidora de Participació i Atenció Ciutadana, Isabel Monfort.