L'Alcaldessa, Maria Josep Safont visita junt a la regidora de Promoció Econòmica, Maria Romero i diversos representants municipals a empreses com Emat o la guardonada Sanycces

 

La representació municipal encapçalada per l'alcaldessa Maria Josep Safont, la regidora de Promoció Econòmica, Maria Romero, i el regidor Javier Gual ha visitat avui la Fira Internacional de la Ceràmica, CEVISAMA, celebrada a València, per “recolzar al nostre empresariat local i comprovar de primera mà el treball que realitzen dins del sector ceràmic, ja que per la seva experiència en el sector i per les seves prestacions i productes, fins i tot han rebut un premi per la seua presència en la Fira, raó per la qual, a més, volíem donar-los l'enhorabona”.

Alcaldessa i regidors han visitat inicialment l'estand de la Diputació de Castelló per a “en primera instància, recolzar a les empreses que exposen en CEVISAMA com són Emat i Sanycces, i traslladar-los a les seues dos gerents aquí presents la nostra satisfacció i el nostre suport dins de la promoció empresarial a la nostra ciutat, ja que sabem que treballen especialment dur en aquesta època per poder seguir venint fins a la Fira i així seguir oferint de forma internacional els productes que es creen i elaboren a la nostra ciutat”, tal com recordava Safont.

A continuació, i al costat de la regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Maria Romero, han volgut “felicitar personalment als membres de Sanycces pel premi obtingut en forma d'accèssit pel disseny del magnífic estand que avui podem vore en la Fira, i que aconseguix traslladar-nos directament a altres espais ben diferents com podria ser una platja o la tranquil·litat del mar a través del disseny que especialment han preparat aquest any pel seu estand”, com destacava Romero. Finalment, la mateixa alcaldessa ha volgut remarcar que “el treball realitzat per les nostres empreses locals en matèria de renovació, innovació i internacionalització està perfectament reflectit en, per exemple, l'empresa premiada, que ha canviat recentment tota la seua imatge per seguir sent competitiva, la qual cosa suposa un mirall en el qual poden mirar-se i guiar-se altres empreses en fase de creixement o de recent creació”.