- La capital de la Plana Baixa ha sigut el primer municipi de la província a activar EasyPark®


L'Ajuntament de Borriana ha implantat l'aplicació EasyPark® per a pagar l'aparcament a través del mòbil en les zones d'estacionament regulat (hora), segons ha informat el regidor de Serveis Públics, Vicent Aparisi, que ha assegurat que, això converteix Borriana en el primer municipi de la província de Castelló a oferir als seus ciutadans aquest servei, abans fins i tot que l'activació a Castelló de la Plana el passat 5 de setembre.

El servei de l'app, que ja està operatiu en més de 2.200 ciutats de 25 països, va entrar en funcionament a Borriana el passat 31 d'agost, però atès que les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Misericòrdia ha suposat restriccions en l'estacionament regulat entre el 29 i el 12 de setembre, és ara quan es dona a conèixer.

Amb la incorporació de la nova app, el pagament en les zones d'estacionament regulat a Borriana es pot realitzar tant amb monedes, com amb targeta de crèdit, inclosa la targeta contactless que permet el pagament sense contacte sols acostant-la, i ara també a través d'una nova aplicació de mòbil que se suma a les formes que ja hi havia.

Aparisi ha destacat que ara “els usuaris tenen la possibilitat de pagar només pel temps consumit”, i ha posat en valor que gràcies a aquesta nova aplicació “els conductors no hauran de desplaçar-se al parquímetre per a pagar i arreplegar el seu tiquet d'aparcament, la qual cosa suposa un gran avantatge perquè qualsevol usuari pot continuar pagant el seu aparcament còmodament, des del seu mòbil i en el seu idioma sense fer cap canvi”.

Es facilita la gestió de l'aparcament urbà ha precisat el regidor, ja que EasyPark® permet “iniciar, estendre i parar l'estacionament des del seu propi mòbil, amb el que paguen només pel temps consumit, sense necessitat de calcular quant els suposarà la seua gestió i sense ingressar de més per a evitar multes”.

Per part seua, el delegat de la zona Aquest d'EasyPark® ha indicat que “l’objectiu de la nostra app és fer més fàcil i segur l'aparcament als ciutadans, professionals i visitants de Borriana, alhora que es fomenta la rotació de vehicles en la zona centre”.

Així mateix, ha manifestat que les dades que l'aplicació recopila “són una font d'informació molt útil per a les polítiques de mobilitat del municipi”. EasyPark® és present en més de 75 ciutats espanyoles com Castelló de la Plana, València, Madrid, Barcelona, Màlaga o Bilbao i en més de 2.200 ciutats de 25 països.

Cal destacar que la companyia posa a disposició dels seus usuaris un servei d'atenció al client per a resoldre tots els dubtes referents al pagament de l'aparcament o al funcionament de l'app. Aquest servei atén de manera telefònica o per correu electrònic en espanyol, valencià, català, gallec, basc, anglès, portuguès i francès.

Els conductors es poden descarregar o actualitzar l'app EasyPark® tant en App Store (iOS) com en Google Play (Android). Per a obtindre més informació visitar <http://www.easyparkgroup.com>.