- Detalls
- Categoria: Promoción Económica
- Vist: 3329
La Regidoria d'Ocupació elabora un informe mensual que analitza el mercat laboral a Borriana amb l'objectiu de conéixer el perfil dels aturats i les característiques de les contractacions que es generen al municipi. Aquesta informació permetrà dissenyar noves polítiques de formació i foment de l'ocupació, adaptant els instruments existents a les circumstàncies reals del mercat laboral.
2017
- Informe de Conjuntura Laboral de Juny
- Informe de Conjuntura Laboral de Maig
- Informe de Conjuntura Laboral d'Abril
- Informe de Conjuntura Laboral de Març
- Informe de Conjuntura Laboral de Febrer
- Informe de Conjuntura Laboral de Gener
2016
- Informe de Conjuntura Laboral de Desembre
- Informe de Conjuntura Laboral de Novembre
- Informe de Conjuntura Laboral d'Octubre
- Informe de Conjuntura Laboral de Setembre
Horari d'Atenció habitual: Divendres de 9h a 14h
Casal Jove (Cita Prèvia)
PUNT D'ATENCIÓ A L'EMPRENEDOR
Què és un punt PAE?
Els Punts d'Atenció a l'Emprenedor (PAE) s'encarreguen de facilitar la creació de noves empreses, l'inici efectiu de la seva activitat i el seu desenvolupament, a través de la prestació de serveis d'informació, tramitació de documentació, assessorament, formació i suport a la finançament empresarial.
El PAE té una doble missió:
- Prestar serveis d'informació i assessorament als emprenedors en la definició de les seves iniciatives empresarials i durant els primers anys d'activitat de l'empresa.
- Emprenedoria Telf: 664324580 Mail:creacionempresas@pacteceramic.es
- Iniciar el tràmit administratiu de constitució de l'empresa a través del Document Únic Electrònic (DUE).
- Transmissió Telf: 672105256 Mail: proyectos@pacteceramic.es
Quins serveis ofereix?
- Informació sobre les característiques de la Societat Limitada i l'Empresari Individual: marc legal, aspectes mercantils més importants, avantatges fiscals, aspectes comptables, sistemes de tramitació, normativa aplicable; a més, s'ofereix informació d'altres formes jurídiques vigents en l'ordenament jurídic mercantil.
- Tramitació telemàtica per a la constitució d'empreses mitjançant el sistema de tramitació telemàtica desenvolupat per la Direcció General d'Indústria i de la PIME, utilitzant el Document únic electrònic (DUE). Aquest servei fins a la data únicament està operatiu per a empresaris individuals (autònoms) i societats limitades. S'espera que pròximament s'amplien els serveis possibilitant la constitució de Comunitats de Béns, Societats Civils i altres formes empresarials.
- Informació sobre els ajuts i incentius per a la creació d'empreses aplicables al projecte.
- Informació sobre el règim de Seguretat Social aplicable, criteris d'adscripció, afiliació, cotització, etc.
- Informació general sobre temes d'interès per a les empreses, com ara: Finançament, fiscalitat, contractació laboral, internacionalització, investigació, desenvolupament tecnològic i innovació, cooperació empresarial, etc.
PROGRAMA REEMPRESA
¿Què és el programa REEMPRESA?
Reempresa és un programa impulsat des de Catalunya per part de la agrupació empresarial CECOT y l'Administració que posteriorment, a través del Ministeri d'Industria, Energía y Turisme s'ha traslladat a la totalitat del Estat.
Amb l'adhesió al programa, es pretén:
- Oferir i difondre possibilitats de negoci als possibles interessats superant l'àmbit local.
- Generar una plataforma de trobada d'empreses ja existents (especialment microempreses i PIMES) que estan gestionant la seva continuïtat.
- La creació i gestió de l'espai col·lectiu a Internet, (www.reempresa.org), market place, per disposar d'una única base de dades on poder casar oferta i demanda en el mercat de la Reempresa.
- Dinamitzar el teixit empresarial i fomentar el valor de l'empresa en funcionament.
- Renovar el procés de creació i posada en funcionament d'una empresa.
- Promoure un mercat que pot ser susceptible de provocar creixement econòmic.
Quins serveis ofereix?
- Captar potencials cedents (transmitents) d'empreses.
- Garantir la veracitat de les empreses i de les intencions dels transmitents.
- Difusió de les diferents propostes en una plataforma web d'àmbit estatal.
- Captar potencials reemprendedores.
- Posar en contacte reemprendedors i empreses o empresaris que les volen cedir.
- Establir models de finançament i de relació.
- Donar suport als implicats assessorant-los en la seva presa de decisions.
- Donar la garantia d'un procediment tècnic i legal lligat a l'estricte examen de les variables empresarials.
- Organitzar programes d'informació i difusió de la Reempresa per donar presència pública massiva i posar de manifest la importància del fenomen.
- Establir programes, eines i instruments de formació i gestió a mida per cedents i reemprenededors.
Horari d'Atenció:Dilluns, Dimarts i Dijous de 9h a 14h
Oficina Municipal d'Informació al consumidor
Qué es l'OMIC?
L'oficina Municipal d'informació al consumidor es un servei gratuït d'informació i orientació al consumidor que media en els conflictes que puguen sorgir entre consumidors i empresaris per intentar una solució amistosa.
Funcions
Protegir i defensar els Drets en matèria de consum per mig de l'informació als consumidors i usuaris.
Tramitar les reclamacions i denuncies que es presenten en matèria de consum.
Mediar en els conflictes de consum entre consumidors i empresaris que puguen sorgir com a conseqüència de les reclamacions presentades.
T'AJUDEM A CONÉIXER I A EXERCIR ELS TEUS DRETS COM A CONSUMIDOR
On estem?
En l'Ajuntament de Borriana (Planta baixa)
(Plaça Major,1 Borriana)
Tel. 964510062 ext-4416
e-mail: omic@burriana.es
On puc anar fora del horari de l'oficina de Borriana?
- OFICINES DEL PROP DE CASTELLÓ
- Avda. Hermanos Bou, 47
- Avda. del Mar, 16
- C/ Mayor, 76 - OFICINA DEL PROP DE VILA-REAL
- C/ Josep Ramón Batalla, 38 - OFICINA DEL CONSUMIDOR DE VILA-REAL
- Plz. Major, s/n - Tel. 964.506.570 - OFICINA DEL CONSUMIDOR DE NULES
- Marco Antonio Ortí, 3-2ª - Tel. 964.674.756
- Detalls
- Categoria: Promoción Económica
- Vist: 9069
Si fins fa poc existien dos o tres portals d'ocupació i un parell de xarxes socials professionals que encara son potents ferramentes de cerca d'empleo, com són InfoJobs, Infoempleo, Monster o Laboris, avui funcionen desenes de serveis web que ofereixen noves formes de buscar feina. Aquests són alguns dels més interessants:
T'ajuden a trobar les ofertes que millor encaixen amb tu
Pàgina web amb l'única finalitat d'ajudar-te a trobar feina
Portalparados.es disposa de centenars d'ofertes i recursos per a trobar treball. També està a Facebook.
Selecció dels millors comptes de Twiter per trobar feina
Servei d'InfoEmpleo senzill i efectiu pel qual rebs ofertes via twitter
- Detalls
- Categoria: Promoción Económica
- Vist: 4123
Estimades amigues,
Estimats amics,
Em complau dirigir-me a vosaltres per comunicar-vos que, des del passat mes de juny, i dins de la nova corporació municipal, he assumit l'interessant repte de gestionar la Regidoria de Comerç de Borriana.
Sóc conscient de la delicada situació del sector i dels canvis i amenaces que heu d’afrontar diàriament per continuar desenvolupant la vostra activitat, però també conec, com a consumidora i usuària habitual d'ell, les grans possibilitats del comerç de Borriana. Per això, és el meu objectiu potenciar-lo com un dels eixos sobre els quals impulsar el creixement econòmic de la nostra ciutat.
Aprofite per a informar-vos que estem modificam el web de l'Ajuntament, en el qual hi haurà un espai dinàmic per al comerç local, totalment gratuït. Vos aniré informant d'aquest espai virtual i de les noves accions que puguen fer-se des d'aquesta Regidoria.
Finalment, només em queda posar-me a la vostra disposició, de la mateixa manera que és el meu desig comptar amb la vostra col·laboració per a convertir Borriana en una ciutat que siga referent en innovació i qualitat comercial.
Atentament,
INMACULADA CARDA ISACH
Regidora de Comerç
Grup Municipal Compromís
Ajuntament de Borriana