Des de la regidoria de Participació Ciutadana i amb la col·laboració de l'Agència de Turisme municipal, el pròxim 1 de febrer l'Ajuntament de Borriana obri les seues portes per a explicar i informar la ciutadania on se situen els diferents departaments que componen el edifici municipal, així com determinar quines són les funcions que es realitzen en cadascun d'ells, de manera que els veïns i veïnes de la ciutat sàpien guiar-se per les seccions i acudir a cadascuna d'elles directament.
Aquestes visites tindran lloc en fins a dos torns diferents, ja que el primer s'ha programat per a les 10:00h del matí i el segon a les 12:00h, amb la intenció que, d'aquesta forma, les possibilitats de poder acudir a la visita guiada augmenten. Les visites estaran guiades per la regidora de Participació Ciutadana, Maribel Martínez, així com per part de la tècnica de Turisme a l'Ajuntament de Borriana, Helena Wen, els qui ja han realitzat un estudi previ per a la guionització i coordinació de les visites a cadascun dels departaments municipals.
Com explica la regidora de Participació Ciutadana, Maribel Martínez «un dels motius més importants per a dur a terme aquestes jornades es deu al fet que la gent no coneix amb exactitud on ha d'acudir per a formalitzar tràmits o amb qui pot parlar, i esperem que aquest problema quede, en gran part, solucionat gràcies a aquestes Jornades de Portes Obertes».
Aquelles persones interessades a assistir hauran d'enviar una inscripció prèvia al següent correu: turisme@burriana.es facilitant el nom i cognoms, un telèfon de contacte, un correu electrònic i el nombre de persones que acudiran a aquestes visites, abans del dilluns 28 de gener, per a així poder organitzar cadascun dels torns i que la visita a l'Ajuntament siga tan profitosa com s'espera des de la seua organització.
Borriana dóna a conèixer en profunditat l'Ajuntament amb unes noves Jornades de Portes Obertes
- Categoria: Participació
- Vist: 2800