La regidoria d'Atenció Ciutadana respon en temps rècord a les peticions veïnals

 

  • Gràcies a les mesures implantades per l'equip de Govern el temps de resposta als ciutadans se situa en una mitjana de 48 hores


Burriana.- (22-08-24). La Regidoria d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Burriana ha anunciat que s'estan aconseguint temps de resposta notablement ràpids en l'atenció a les sol·licituds de la població. Des del consistori s'ha informat que, en la majoria dels casos, les peticions estan sent ateses en un termini de 48 a 72 hores, reflectint el compromís del govern municipal amb la comunitat en termes d'eficàcia i rapidesa.

 

La regidora d'Atenció Ciutadana, Isabel Monfort, ha subratllat “la importància de cada sol·licitud rebuda, ja siga per a informació, ajuda o assessorament, i per això hem implementat mesures per a agilitzar els processos interns. Gràcies a estes accions, tant les associacions locals com la ciutadania estan rebent una atenció eficient, la qual cosa ha permés resoldre nombroses qüestions plantejades en un temps rècord”.

 

“Estes iniciatives han contribuït a millorar la qualitat de vida a Burriana, i es continuarà treballant per a mantindre un servei d'alta qualitat, enfocat a respondre a les necessitats de la comunitat amb rapidesa i eficiència” ha explicat Monfort, qui ha volgut “agrair” la confiança depositada per la ciutadania a l'ajuntament i ha reiterat el seu “compromís de continuar brindant un servei pròxim i eficaç”.

 

Recordar que, el consistori de la capital de la Plana Baixa va eliminar recentment l'obligatorietat de la cita prèvia per a realitzar tràmits, adoptant un sistema mixt que permet tant planificar cites com acudir en persona per a tràmits urgents. “Este canvi ha facilitat l'accés als serveis municipals, oferint una major flexibilitat”, ha puntualitzat la regidora d'Atenció Ciutadana.

 

Així mateix, s'ha implementat un servei de recepció i orientació al ciutadà en l'entrada del consistori. Est servei, gestionat per personal municipal, està dissenyat per a oferir orientació, resoldre dubtes i facilitar els tràmits dels qui acudeixen a l'ajuntament. Esta iniciativa, inspirada en pràctiques comunes en el sector empresarial, ha millorat “l'experiència de les persones usuàries en l'administració local, fent que el procés siga més àgil i dinàmic, i elevant la qualitat d'atenció proporcionada als veïns”, ha detallat Monfort.