- Categoria: Comerç
- Vist: 1529
- Aquest segon paquet d'ajudes compta, inicialment, amb 500.000 euros per a les empreses i autònoms locals que no van poder optar a la primera convocatòria
- Es van començar a abonar el passat 11 de juny i, en aquests moments, hi ha concedides tres tandes de subvencions amb un total de 126.000 euros per a 51 beneficiaris
L'Ajuntament de Borriana ha rebut un total de 280 sol·licituds de persones autònomes i microempreses del municipi per a accedir a les ajudes econòmiques directes Parèntesi II, destinades a activitats econòmiques comercials, com ara perruqueries, arts gràfiques, tintoreries, forns, joieries, sabateries, llibreries o restaurants, entre d’altres, afectades per les restriccions provocades per la pandèmia de la Covid-19 que no van poder optar a la primera fase perquè no figuraven en el CNAE proposat per la Generalitat.
Així ho ha explicat l'alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, després de finalitzar dilluns passat el termini per a optar a les ajudes després d'un mes des de la publicació de la convocatòria, i ha mostrat la seua satisfacció perquè “l’esforç municipal, tant de l'equip de govern com del personal, ha donat els seus fruits en gestió i efectivitat i, per segona vegada, Borriana és el primer municipi a regular, convocar, resoldre i abonar les ajudes Parèntesi II”:
També ha manifestat que aquestes ajudes suposen una injecció addicional de 500.000 euros per als sectors i negocis del municipi més afectats per la situació sanitària que no van poder optar a la primera fase.
A més, les 280 sol·licituds presentades s'estan resolent per tandes i abonant per decret, segons es van revisant i complint els requisits, sense esperar a resoldre-les totes juntes, tal com ja es va efectuar en l'anterior convocatòria.
Les sol·licituds de Parèntesi II, es van començar a abonar el passat 11 de juny i, en aquests moments, ja hi ha concedides tres tandes amb un total de 126.000 euros per a 51 beneficiaris d'empreses que tenen contractats 120 treballadors. Maria Josep Safont ha precisat que l'aportació municipal per a les ajudes “podrà ser incrementada amb la finalitat d'atendre totes les sol·licituds que es presenten i reunisquen els requisits exigibles”.
Per part seua, la regidora d'Hisenda, Cristina Rius, ha recordat que l'equip de govern municipal, ha destinat els romanents de la primera convocatòria de les ajudes Parèntesis a aquesta nova edició, amb un import global de 500.000 euros, dels quals un 15% és aportat per l'Ajuntament, un 62,5% és aportat per la Generalitat Valenciana i un 22,5% per la Diputació Provincial.
Després de la resolució total d'aquestes ajudes, si resultara un excedent de recursos sense utilitzar “es podrà dedicar a complementar proporcionalment les ajudes resoltes o dedicar-les a altres activitats també afectades per la pandèmia i que no hagen sigut contemplades específicament en els sectors definits en les bases”, ha precisat Rius.
Segons ha assenyalat la regidora d'Hisenda en aquesta nova convocatòria, el consistori ha ampliat les activitats econòmiques que poden sol·licitar les ajudes amb els nous CNAE proposats per la Generalitat Valenciana i seguint l'estudi realitzat pel Pla d'Acció Territorial del Comerç (PATECO) dels comerços més afectats per la Covid-19.
Prèviament, l'Ajuntament va acordar amb la Federació de Comerç de Borriana ampliar aquestes ajudes a sectors econòmics que tot i estar fora dels dos llistats anteriors, per les característiques de la nostra ciutat, puguen percebre aquestes ajudes per a cobrir a totes les activitats econòmiques de la ciutat que s'han vist afectades.
Així mateix, l'alcaldessa ha destacat que de la primera convocatòria de les ajudes Parèntesi a Borriana ha resultat un balanç d'un total de 217 sol·licituds presentades pels autònoms i microempreses de Borriana. Una fase que es va tancar amb l'abonament d'un total 490.000 euros per a 193 beneficiaris que compten amb 580 treballadors autònoms i per compte d'altri. Les 24 sol·licituds restants van ser denegades principalment per exercir activitats no incloses en les bases.Es van pagar des del 5 de març fins a maig.
- Categoria: Comerç
- Vist: 2068
-
El consistori injecta 200.000 euros en els establiments de la ciutat a través de la campanya ‘Bono comerç 2021’
-
Posarà en circulació bons descompte de 20, 50, 100 i 200 euros per al consumidor, que seran canviables i es podran gastar en botigues de proximitat i en l’hostaleria
L'Ajuntament de Borriana emetrà bons descompte de fins a 200 euros per a gastar en el comerç i l'hostaleria local, a través del programa de promoció i dinamització econòmica ‘Bono - Comerç 2021’, que es realitzarà de l'1 al 31 de juliol, amb la finalitat d’incentivar el consum de la ciutadania i així donar suport al teixit empresarial local, segons ha avançat l'alcaldessa, Maria Josep Safont.
Amb aquest objectiu, el consistori ha publicat les bases que regulen la campanya de bons descompte i a la qual ja es poden adherir els comerços i els establiments d'hostaleria o de serveis del municipi. L'Ajuntament posarà en circulació bons de 20, 50, 100 i 200 euros, subvencionats al 50% per als veïns i veïnes de Borriana que seran canviables per a gastar en botigues de proximitat i hostaleria adherits.
Així, els consumidors i les consumidores, en el moment de comprar els bons, pagaran el 50 per cent del seu valor nominatiu i l'altre 50 per cent serà l'import de la subvenció directa municipal. El límit màxim de subvenció per persona serà de 100 euros, és a dir, podrà comprar fins a 200 euros en bons.
L'alcaldessa ha explicat que el govern municipal inverteix en aquesta iniciativa un total de 200.000 euros amb la finalitat de “donar suport al comerç, a l’hostaleria i al sector serveis davant la crisi derivada de la pandèmia”. Una campanya més del consistori que, aquesta vegada, arriba als empresaris autònoms de la ciutat en forma de bons descompte que les persones majors de 18 anys empadronades a Borriana podran usar per a comprar productes o serveis en els establiments locals.
El govern municipal impulsa per primera vegada aquest programa d'ajudes la gestió del qual, en qualitat d'entitat col·laboradora, és a càrrec de la Confederació d’Empresaris del Comerç, Servicis i Autònoms de la Comunitat Valenciana (Confecomerç-CV). La sol·licitud i l'obtenció dels bons es realitzarà a través d'una plataforma digital, no obstant això, per a les persones que tinguen dificultats, la Federació de Comerç de Borriana proporcionarà suport amb personal per a facilitar-ne la consecució.
El programa consisteix en l'emissió de bons que permeten la compra en xicotets comerços, com ara botigues de roba, llibreries, ferreteries, merceries i un llarg etcètera i el consum en locals d'hostaleria amb un descompte extra del 50 per cent que assumeix el consistori a través de l'emissió de bons per valor de 20, 50, 100 i 200 euros.
Adhesió prèvia
La participació dels comerços i establiments requereix l’adhesió prèvia a la campanya i poden participar de manera gratuïta tots els comerços, establiments d'hostaleria i de serveis amb un local permanent obert al públic a Borriana, amb un màxim de 10 treballadors d'alta, excepte les activitats referents a alimentació, quioscos, gestories, assessories, agències d'assegurances, despatxos d'advocats i notaries, farmàcies, estancs, gasolineres i cases d'apostes.
La regidora de Comerç, Sara Molina, ha explicat que es tracta d'una mesura més de les que s’han impulsat de del govern municipal per a pal·liar els efectes de la pandèmia en el comerç i en l'economia local i, per això, inclou el sector de l'hostaleria, així com altres negocis dels sectors vinculats a l'oci i els serveis, com el de perruqueria i tractaments de bellesa, el d'agències de viatges, i una llarga llista.
L'edil d'Hisenda, Cristina Rius, ha explicat que des de l'inici de la pandèmia el govern municipal ha dissenyat un pla local amb diferents mesures. “Fins ara, hem destinat més de 4 milions d'euros a accions per a combatre les conseqüències i per a fer fort el teixit econòmic de la ciutat, fruit de l'incessant treball realitzat des de les diferents regidories i pel personal del consistori”.
En paral·lel, l'equip de govern ha posat en marxa tres línies més d'ajudes destinades a les empreses, comerços i autònoms locals perquè puguen fer front a la crisi de la Covid-19. En concret, a més del ‘bono comerç’, el Pla Parèntesi I i Parèntesi II.
A més de beneficis fiscals directes, per exemple l'eliminació de la taxa d'ocupació de via pública i unes altres com ara ajudes socials, programes d'ocupació, campanyes de dinamització del comerç, formació empresarial, sortejos i premis per al foment del comerç local, la desinfecció d'espais públics, impuls de bons comercials, repartiment d'EPI, bonificacions en taxes, fins i tot l'assumpció de l'increment del cost de la taxa de residus, i en l'execució d'inversions que permeten renovar i millorar espais i serveis públics.
- Categoria: Comerç
- Vist: 1703
- Aquesta setmana es publicaran les bases de la nova convocatòria destinada a activitats econòmiques afectades per les restriccions i que no van poder optar a les ajudes Parèntesi
- Podran rebre fins a 2.000 euros, més 200 euros per cada persona treballadora
A punt de resoldre la totalitat de les 217 ajudes Parèntesi presentades pels autònoms i microempreses de Borriana, que pertanyen als sectors de restauració, agencies viatge i gimnasos, entre d’altres; l'Ajuntament del municipi obrirà un altre termini per a concedir noves ajudes destinades a les activitats econòmiques comercials afectades per les restriccions provocades per la pandèmia de la Covid-19, que no van poder optar a les ajudes Parèntesi perquè no figuraven en el CNAE proposat per la Generalitat.
La regidora d'Hisenda, Cristina Rius, ha explicat que l'equip municipal de govern, com ja va anunciar, destinarà els romanents de la primera convocatòria de les ajudes Parèntesi a una nova edició, i ha precisat que, cas que siga necessari, el consistori “incrementarà la dotació econòmica per a cobrir totes les sol·licituds”.
Segons ha indicat, en la nova convocatòria, les bases de la qual estaran publicades aquesta setmana que ve, s'ampliaran les activitats econòmiques amb els nous CNAE proposats per la Generalitat Valenciana, i seguint l'estudi realitzat pel Pla d'Acció Territorial del Comerç (PATECO), amb els comerços més afectats per la Covid.
A més, ha confirmat la regidora de Comerç i Turisme, Sara Molina, les sol·licituds denegades perquè la seua activitat no corresponia als CNAE previstos en la primera fase “seran admeses en aquesta segona convocatòria”.
Igualment, ha indicat Molina que el consistori ha acordat amb la Federació de Comerç de Borriana ampliar la convocatòria a sectors econòmics que, tot i estar fora dels dos llistats anteriors, per les característiques de la nostra ciutat “puguen percebre aquestes ajudes, per a cobrir a totes les activitats econòmiques de la ciutat que s'han vist afectades, com ara els sectors relacionats amb la Festa Fallera, que des del 14 de març del passat any han notat els efectes negatius de la falta d'activitat”.
En concret, l'import de les ajudes serà com l'anterior i podran rebre fins a 2.000 euros per persona autònoma o microempresa i 200 euros més per cada persona treballadora. Un camí publicades les bases, ha assenyalat la regidora de l'àrea, ja s'han establert els mecanismes i procediments per a fer la tramitació de manera àgil, perquè es puguen presentar immediatament les sol·licituds i, com en l'anterior línia d'ajudes, “segons es resolguen, s'aniran abonant“.
Des de l'equip de govern, ha subratllat Molina, “volem que els negocis de Borriana més afectats per aquesta crisi econòmica puguen disposar, com més prompte millor, d'ajudes immediates que contribuïsquen a la seua recuperació, a la conservació de l'ocupació i que mitiguen les conseqüències socials que suposa la paralització d'un sector econòmic”.
Paral·lelament, la responsable municipal de Comerç i Turisme ha recordat que en breu es posarà en marxa els Bons per al comerç local a través d’un conveni amb la Confederació de Comerç de la Comunitat Valenciana per a la gestió. Per a aquesta campanya el consistori destinarà 200.000 euros.
A més, juntament amb aquestes iniciatives, Sara Molina ha avançat que el seu departament està treballant per a la posada en marxa per al proper mes de juny d'una nova campanya de Rasques, aquesta vegada amb “premis directes molt estiuencs”. Igualment, ha avançat que tant l'Ajuntament com la Federació de Comerç de Borriana han unit tots els esforços perquè enguany la fira del comerç de l'estiu, POP UP, “siga tot un èxit, més encara si tenim en compte que l'any passat no es va poder celebrar”.
- Categoria: Comerç
- Vist: 1690
-
Les deu persones guanyadores van rebre ahir per la vesprada els premis i van canviar els seus vals per compres en diferents comerços de la ciutat
-
La campanya ‘Fent Barri… Borriana és mou’ s'ha desenvolupat durant un mes amb la finalitat d'estimular el comerç de barri durant aquesta primavera
L'Ajuntament de Borriana ja ha repartit entre les persones guanyadores del sorteig de la campanya ‘Fem Barri’ els 2.000 euros en vals per a consumir en el comerç local de la ciutat. Aquest dijous per la vesprada es van entregar els vals a les persones agraciades, que han fet efectius els seus premis anant de compres per molts dels comerços adherits.
Els premiats i les premiades en el sorteig, que va tindre lloc el passat 23 d'abril, han sigut Rosa Maria Sancho, Lorena Palomero, Yolanda Dols, Esther Pallardó, Rosa Ramia, Nuria Granell, Dolores Abad, Vicenta Valls, Jose Luis Morales i Mari Carmen Ondoño.
La campanya promocional ‘Fent Barri… Borriana és mou’ ha repartit els 2.000 euros en 10 premis de 200 euros amb l'objectiu d'estimular i promoure el comerç local i de barri durant aquesta primavera, i amb la finalitat de dinamitzar l'economia de la ciutat i impulsar la creació d'ocupació.
En aquest sentit, la regidora de Comerç, Sara Molina, ha subratllat que el comerç de barri ”és un dels motors econòmics de Borriana i en aquest any dur de pandèmia és necessari el suport dels veïns i veïnes perquè puguen continuar amb la seua activitat i dotar de vida la ciutat”.
La iniciativa ‘Fem Barri’, que recull el testimoni de les tres campanyes anteriors que es van llançar en 2020, s'ha desenvolupat entre el 22 de març i el 22 d'abril, en aquest període, les persones que han fet les seues compres en els comerços adherits han pogut participar amb la introducció de les paperetes en les urnes habilitades en diferents llocs.
En aquesta edició, els comerços participants en què s'han realitzat les compres han sigut 'Ely Estilisme', 'Manolo Artesanía Fallera', 'Peluquería Abril’s', 'Soledad Martí Tocados', 'Peluquería Isabel', 'Centre d'Estètica Fani', 'Casanova', 'Teresa Casinos' , 'Canción de Cuna', 'Yolanda Devís', 'Viatges Míster Ocio', 'Centre Massatges i Osteopatia Borriana', 'Lolín Peluqueria' o 'Pastisseria Barrionuevo'.
També s'han repartit els vals entre 'Car Garage Slot', 'Centre de bellesa Montse', 'Conmove', 'Casabuena', 'Cafeteria Virgen del Mar' 'La Il·lusió Fallera', 'Cafeteria Raconet de Natzaret', 'Floristeria Flors', 'Ely Estilisme', 'Pastisseria Punt de Neu', 'L’Olivero', 'Dietètica Susana', 'Carnisseria La Rusca', 'Estanc de la plaça Major', 'EntreFarines' i 'Centre d’Estètica Balmar'.
- Categoria: Comerç
- Vist: 1581
- Un pla amb prop d'un milió d'euros per a ajudar les empreses i autònoms locals més afectats per les restriccions
- Les subvencions són compatibles amb altres per a la mateixa finalitat, procedents d'altres administracions o ens públics o privats
L'Ajuntament de Borriana ha rebut un total de 217 sol·licituds de persones autònomes i microempreses de Borriana de fins a 10 persones treballadores que pertanguen als sectors més afectats per la Covid-19, per a la convocatòria de les ajudes econòmiques directes Parèntesi dins del Pla Resistir, en acabar ahir mateix el termini de sol·licituds després d'un mes des de la publicació.
Així ho ha explicat l'alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, qui ha recordat que aquestes ajudes suposaven una injecció de vora un milió d'euros per als sectors i negocis de la ciutat més afectats per la situació sanitària. Les 217 sol·licituds van abonant-se tal com el personal tècnic municipal va revisant els expedients i el compliment dels requisits. D’altra banda, els fons excedents d'aquesta línia d'ajudes, segons ha anunciat, “es preveu reinvertir-los novament en altres línies d'ajudes de col·laboració i promoció del teixit empresarial i comercial local”.
Maria Josep Safont ha recordat que l'equip de govern local “conscient de la urgència de les empreses del municipi afectades per a percebre els fons aprovats, es va esforçar a accelerar al màxim els terminis administratius, per a poder agilitar el pagament de les ajudes i, de fet, vam ser el primer municipi a convocar-les, per a contribuir amb rapidesa a la recuperació de les empreses, a la conservació de l'ocupació i a pal·liar les conseqüències socials de la crisi sanitària”.
L’alcaldessa ha manifestat que s'han donat moltes facilitats perquè la informació arribara al major nombre d'establiments afectats i que pogueren accedir a les ajudes. Fins i tot es va mantindre una reunió convocada pel consistori en la qual van participar un gran nombre de gestories i assessories locals, per tal d’informar-los sobre les bases reguladores de la concessió de les ajudes Parèntesi i de la resta d'accions contemplades en el Pla Resistir, i aclarir possibles dubtes i procediments.
A més, totes les àrees administratives municipals implicades en la gestió van mantindre diferents reunions de coordinació, per a poder accelerar els procediments i els pagaments de les ajudes que, segons ha recordat, són compatibles amb altres ajudes procedents de qualsevol Administració o ens públic o privat nacional, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, concedits per a la mateixa finalitat.
L'objectiu, ha reiterat Maria Josep Safont, ha sigut i és “contribuir al sosteniment de la despesa corrent d'aquests comerços o negocis, en un moment en què les restriccions per la Covid-19 els han abocat a una situació de falta o disminució d'ingressos”.
L'import total de les ajudes Parèntesi per als negocis de Borriana ascendia a un total de 988.267 euros, finançats en un 15% amb càrrec al pressupost municipal per a l'exercici 2021, concretament 148.240 euros, i la resta, amb l'aportació d'un 62,5% realitzada per la Generalitat i del 22,5% complementat per la Diputació de Castelló.
Sobre aquest tema, l'alcaldessa ha valorat l'esforç conjunt de les tres administracions per tal d’“ajudar a alleujar la situació econòmica i financera dels sectors més afectats per la crisi sanitària”. També ha precisat que atès que la concessió efectiva de les ajudes estarà en tot cas condicionada a la disponibilitat pressupostària, “l'aportació municipal podrà ser incrementada amb la finalitat de complementar les ajudes actuals i arribar a altres sectors que també ho necessiten”.
Quant als destinataris fixats pel Consell, entre els sectors que podien accedir es troba l'hostaleria i la restauració, el turisme, la cultura, l'entreteniment i els esdeveniments o les activitats esportives.
En relació a la quantia, el límit de les ajudes per autònom o microempresa amb un màxim de 10 treballadors s'eleva a 2.000 euros. Quantitat que s'incrementa en 200 euros per persona treballadora, afiliada i d'alta en la Seguretat Social en data 31 de desembre de 2020, d'aquestes microempreses i persones treballadores autònomes en els sectors identificats en l'annex de les bases.
- Categoria: Comerç
- Vist: 1853
- ‘Fent Barri... Borriana es mou’ es realitzarà, inicialment, entre els dies 22 de març i 22 d'abril
- En la promoció es repartiran un total de 10 premis de 200 euros entre les persones que compren en comerços adherits
L'Ajuntament de Borriana llança una nova campanya promocional que sota el títol ‘Fent Barri... Borriana es mou’ pretén continuar estimulant i promovent el comerç local i de barri durant la primavera. Amb la finalitat de dinamitzar l'economia de la ciutat i impulsar la creació d'ocupació, perquè per a la regidora de Comerç, Sara Molina, “constitueix un important motor econòmic per a la localitat”.
La nova campanya que es desenvoluparà, inicialment, entre els dies 22 de març i 22 d'abril, constarà d'un sorteig en el qual es repartiran fins a un total de 10 premis de 200 euros, entre les persones que compren en comerços adherits. Una iniciativa que el Consistori torna a posar en marxa “després de l'èxit obtingut en les tres anteriors campanyes promocionals realitzades l'any passat, 2020”, ha assenyalat Sara Molina.
Per a aquesta renovada iniciativa, l'Ajuntament compta amb una inversió de 2.000 euros, i la responsable de l'àrea ha animat la ciutadania a efectuar les compres en els establiments de barri de la ciutat. Alhora que ha recordat els grans esforços que realitzen per a mantindre els seus negocis durant la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la Covid-19, raó per la qual necessiten “el suport dels veïns i les veïnes per a continuar amb la seua activitat i mantindre viva la ciutat”.
Sara Molina ha manifestat que el comerç local “li dóna vida a Borriana i aporta molts llocs de treball, fonamentals per a la recuperació socioeconòmica de la nostra ciutat.” I, per això, ha assenyalat, des del Consistori “hem impulsat mesures de suport amb la finalitat de dinamitzar l'economia local i de promoure la creació d'ocupació”.
En l'elaboració de les bases han treballat conjuntament la Regidoria de Comerç i la Federació de Comerç de Borriana, que també coincideixen a considerar aquesta acció com una “adequada forma de comunicació, animació i dinamització del comerç local”.
Sorteig
El sorteig de la campanya serà públic i se celebrarà el dia 23 d'abril a les 13 hores, a la Sala Plens de l'Ajuntament. Per a la realització del sorteig es prepararan dos caixes, en una de les quals es depositaran les paperetes arreplegades en les urnes de l'Ajuntament i del Mercat, i en l'altra s'introduiran les paperetes amb els noms comercials dels establiments que s'hagen adherit a la campanya.
En primer lloc, s'extraurà de la caixa 1 la papereta de la persona premiada amb 200€ i, a continuació, 2 paperetes de la caixa 2 amb els noms dels establiments en què la persona premiada haurà de realitzar les compres, a més de l'establiment en què li van segellar la papereta premiada; el consum mínim i màxim per local serà de 40 euros i 100 euros respectivament.
Les paperetes dels establiments extrets no tornaran a ser introduïdes novament en la caixa 2, amb l'objectiu que les compres estiguen el més repartides possible. Aquest procés es realitzarà 10 vegades per a determinar la totalitat de les paperetes premiades i dels establiments beneficiaris de les compres previstos en la campanya promocional; a més s'efectuarà una extracció especial per a comptar amb persones i establiments suplents per si passara alguna contingència.
L'import dels premis haurà de gastar-se el dijous de la setmana següent a la realització del sorteig en què el bitllet haja sigut premiat, en horari de 17h a 20h. En el cas de l'hostaleria, la despesa haurà d’efectuar-se entre el dijous i el diumenge de la setmana següent a la realització del sorteig en què el bitllet haja sigut premiat.
- Categoria: Comerç
- Vist: 1729
- Dins de la campanya del ‘Compra, rasca i guanya a Borriana’ desenvolupada del 12 de desembre al 7 de gener
- Les tres persones guanyadores dels 3.000 euros del segon sorteig del ‘Rasca’ van fer efectius els seus premis i han anat de compres per molts comerços de la ciutat
Ahir de vesprada les tres persones guanyadores dels 3.000 euros del segon sorteig del ‘Rasca’ promogut per l'Ajuntament de Borriana van fer efectius els seus premis i van anar de compres per molts comerços de la ciutat.
Les persones agraciades en el sorteig realitzat el 7 de gener, Maria José Piquer Franch, Teresa Monfort Prada de Conflent, i Indalecio Marín García, han arreplegat aquesta setmana en la casa consistorial el val de 1.000 euros per a cadascun que els van lliurar les regidores de Comerç, Sara Molina, i d’Hisenda, Cristina Rius, per a, immediatament, anar a comprar en almenys cinc establiments de la ciutat.
Aquesta iniciativa s'emmarca en la campanya promocional que sota el lema ‘Compra, rasca i guanya a Borriana’ ha posat en marxa aquestes festes nadalenques l'Ajuntament, dins del pla de dinamització dissenyat pel consistori, ‘Borriana es mou al Nadal’, amb la col·laboració de la Federació de Comerç.
La campanya promocional s'ha realitzat amb la participació de la totalitat d'establiments de la ciutat, al voltant de 500, i el repartiment de 150.000 ‘rasca i gana’, com a premi a tots els clients que han realitzat una compra superior a 10€ en qualsevol dels establiments del comerç local.
El balanç ha sigut un total de 8.000 euros en premis directes i 2.000 regals repartits, i un sorteig de 6.000 euros distribuïts en 6 vals i en dos dates diferents. Concretament, es van repartir amb els rasques 5 premis de 200 euros, 20 de 100 euros, 100 de 50 euros, 100 bosses nevera, 200 altaveus bluetooth, 500 bidons, 500 portamascaretes i 1.000 botelles de gel hidroalcohòlic.
A més, cas de no ser agraciat amb cap premi directe, el mateix bitllet servia per a entrar en el sorteig de 6 vals de 1.000 euros cadascun, tres dels quals es van sortejar i entregar abans de Nadal, i els altres tres ara, al gener, després de la festivitat de Reis.
- Categoria: Comerç
- Vist: 1921
-
Dins de la campanya del ‘Compra, rasca i guanya a Borriana’ que es realitza del 12 de desembre al 7 de gener
-
Ahir de vesprada les tres guanyadores dels 3.000 euros del primer sorteig del ‘Rasca’ promogut pel consistori van fer efectius els seus premis amb la realització de compres per molts comerços de la ciutat
Ahir de vesprada les tres guanyadores dels 3.000 euros del primer sorteig del ‘Rasca’ promogut per l'Ajuntament de Borriana, van fer efectius els seus premis amb la realització de compres per molts comerços de la ciutat.
Les agraciades, Dolores Bolufer Velasco, Pilar Salvador Peiró i Luisa Rosell Rius, van arreplegar a la casa consistorial el val de 1.000 euros per a cadascuna que els va entregar la regidora de Comerç, Sara Molina, per a, immediatament, comprar en almenys 5 establiments de Borriana.
Aquesta iniciativa s'emmarca en la campanya promocional que sota el lema ‘Compra, rasca i guanya a Borriana’ desenvolupa aquestes festes nadalenques l'Ajuntament, dins del pla de dinamització dissenyat pel consistori, ‘Borriana és mou al Nadal’, amb la col·laboració de la Federació de Comerç.
La campanya promocional es realitza amb la participació de la totalitat d'establiments de la ciutat, al voltant de 500, i amb el repartiment de 150.000 ‘rasca i guanya’, com a premi a tots els clients que realitzen una compra superior a 10€ en qualsevol dels establiments del comerç local.
De fet, compta amb un total de 8.000 euros en premis directes i 2.000 regals, i un sorteig de 6.000 euros repartits en 6 vals. Concretament, reparteix amb els rasques 5 premis de 200 euros, 20 de 100 euros, 100 de 50 euros, 100 bosses neveres, 200 altaveus bluetooth, 500 bidons, 500 portamascaretes i 1.000 botelles de gel hidroalcohòlic.
A més, cas de no ser agraciat amb cap premi directe, el mateix bitllet pot emplenar-se i depositar-se en urnes situades en el consistori i en el mercat municipal per a entrar en el sorteig de 6 vals de 1.000 euros cadascun, tres dels quals són els que ja s'han lliurat, i els altres tres es repartiran en un altre sorteig després de Nadal.
Pàgina 7 de 17